
Young Professional Vacature
Medewerker ICT-servicedesk
Ben jij de schakel tussen eindgebruikers en techniek? In deze veelzijdige servicedeskfunctie ondersteun je collega’s bij ICT- en telefonievraagstukken. Je zorgt voor continuïteit,denkt mee in oplossingen en draagt bij aan een soepele digitale werkomgeving.
Dit ga je doen
Functieomschrijving
- Eerste aanspreekpunt voor collega’s bij ICT- en telefonieproblemen;
- Registreren, analyseren en (laten) oplossen van incidenten via de servicedesktool;
- Beheren en installeren van hardware, software, devices en gebruikersaccounts;
- Instrueren en begeleiden van gebruikers bij het werken met systemen en apparatuur;
- Toezien op leverancierswerkzaamheden en uitvoeren van acceptatietests;
- Signaleren van knelpunten, bijdragen aan verbeteringen en meedraaien in projecten.
Hier ga je werken
Een stabiele, mensgerichte organisatie met maatschappelijke impact. De werkomgeving is collegiaal en gericht op samenwerking. Er is veel aandacht voor ontwikkeling, werkplezier en een goede balans tussen werk en privé. ICT speelt een cruciale rol in de ondersteuning van interne professionals.
Dit neem je mee
Functie-eisen
- Must-haves: Mbo-4 werk- en denkniveau, bij voorkeur met hbo-ervaring in ICT;
- Bekendheid met ITIL-, BISL- en ASL-processen;
- Klantgerichte houding en goede communicatieve vaardigheden;
- Nauwkeurig, zelfstandig en oplossingsgericht;
- Beschikbaar voor 32–40 uur per week.
- Pré’s: Ervaring met servicedesksoftware;
- Affiniteit met een zorg- of dienstverlenende omgeving.
Dit krijg je
Wat bieden wij jou?
- Een veelzijdige ICT-functie binnen een stabiele en maatschappelijk betrokken organisatie;
- Salaris tussen € 2.800 en € 3.500 o.b.v. 40 uur;
- De mogelijkheid tot het leasen van een auto;
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband;
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd;
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject;
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken;
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties;
Veelgestelde vragen over Experis
Ontdek wat je kunt verwachten als starter bij Experis
Het sollicitatieproces bij Experis begint met een online sollicitatie via de officiële website. Na een positieve beoordeling volgt een telefonisch gesprek, gevolgd door een persoonlijk gesprek met een recruiter. Bij een goede match word je uitgenodigd voor een tweede gesprek met een van de teamleden. Na succesvolle afronding van deze gesprekken ontvang je een aanbod.
Als starter bij Experis werk je aan uitdagende projecten bij diverse opdrachtgevers. Je week bestaat uit projectwerk, trainingen en coaching. Daarnaast zijn er regelmatig teamuitjes en evenementen om de teamspirit te versterken.
Experis biedt diverse doorgroeimogelijkheden, afhankelijk van prestaties en ambities. Je kunt je specialiseren in vakgebieden zoals IT, engineering of finance. Daarnaast zijn er mogelijkheden om door te groeien naar senior rollen of managementposities.
Experis investeert in de ontwikkeling van medewerkers door middel van trainingen, coaching en opleidingsprogramma's. Er is ruimte voor persoonlijke en professionele groei, met aandacht voor zowel technische als soft skills.
Het startsalaris bij Experis varieert afhankelijk van functie en ervaring. Salarisgroei is gebaseerd op prestaties, ervaring en marktconformiteit.
Experis hecht waarde aan een goede werk-privébalans. Flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden zijn bespreekbaar, afhankelijk van de functie.
Experis is een internationaal opererend bedrijf, wat mogelijkheden biedt voor internationale ervaring, afhankelijk van projecten en samenwerkingen met internationale partners.
Gerelateerde vacatures
Vacatures die je misschien ook interresant vind.