Banner

ANWB

3.700 werknemers

Parttime Functie

Medewerker klantenservice

Harderwijk
€ 2630 - 3306
24 - 32 uur
Part-time

Vind jij het leuk om mensen echt te helpen en telefonisch of per mail te voorzien van passend advies of een oplossing? De meest uiteenlopende vragen komen bij ons binnen: wat heeft iemand nodig als ze met de auto naar Duitsland rijden, hoe laat gaan de winkels open tijdens de feestdagen of onduidelijkheid over een factuur. Jij bent er om onze leden te helpen bij hun vraag.

Jouw rol

Je beantwoordt (interne) klantvragen schriftelijk en telefonisch en onderneemt actie naar aanleiding van klantvragen.Je biedt alternatieven en adviseert over het beste product.Je handelt klantklachten af.Je signaleert mogelijkheden ter verbetering van de kwaliteit van de afdeling.Op onze klantenservice werk je samen aan een gezamenlijk doel: uitstekende service verlenen aan iedere klant.Je helpt de klant bij vragen over producten, bestellingen en retouren. Klanten weten ons telefonisch te vinden, maar ook per e-mail, WhatsApp of chat.Jij gaat op alle kanalen aan de slag.Jouw communicatievaardigheden zijn onovertroffen, je bezorgt de klant de beste web- en winkelervaring en door hem onbezorgd op reis te helpen.Je stuurt de klant niet met een kluitje het riet in maar lost het probleem zelf op, ook als het gesprek daardoor wat langer duurt.

Ons aanbod

  • Bruto maandsalaris tussen € 2.630,- en € 3.306,- (o.b.v. 38 uur en incl. een eindejaarsuitkering van 5,58%
  • Prima pensioenregeling
  • Korting op verschillende ANWB-producten en -diensten
  • Volop trainings-, opleidings-, en ontwikkelingsmogelijkheden bij onze ANWB Academie
  • Social impact day: 1 dag per jaar betaald verlof voor vrijwilligersactiviteiten
  • Laptop van de ANWB voor het thuiswerken
  • Thuiswerkvergoeding van € 2,40 per dag
  • Woon-werkverkeer vergoeding: 0,21 cent per km voor fietsen/lopen, 100% vergoeding ov 2e klas en 0,15 cent per km voor de auto (met een maximum van 40 km enkele reis)

Ons team

Elkaar helpen, warm, verbeteren, groeien, flexibel, lachen, dat zijn zo wat kernwoorden die ons team kenmerken. Bij ons is de energie voelbaar. Hier komen vragen, opmerkingen, complimenten en klachten over alle ANWB-onderdelen binnen. Jij bent samen met 15-20 collega’s ben je onderdeel van het team klantenservice Retail. Thuiswerken is een optie, maar voor de dynamiek, teambuilding en ontwikkelingen in je werk vinden wij het belangrijk dat je ook regelmatig op kantoor bent. Juist door andere collega’s te treffen, leer je veel en groei je in je werk.

Ontmoet je collega's

  • “Dat iedereen met een glimlach de winkel uitgaat, dat is mijn doel”RandyVerkoopmedewerker bij de ANWB winkel
  • “De juiste mensen op de juiste plek, daar ga ik voor”KimSupervisor ANWB-winkel Uden
  • “Als retailbedrijf hebben we een gigantische verantwoordelijkheid”KobeDuurzaamheid manager bij ANWB retail

Als achtergrond neem jij mee

  • Ervaring met klantenservice (in een callcenter of in een klantgerichte functie): klanten te woord staan, adviseren, verder helpen en kennis laten maken met onze mooie producten is wat je wilt en gaat doen. Daarom is een sterke affiniteit met (telefonisch) klantcontact, service en sales belangrijk.
  • Je hebt een flexibele instelling: je kunt goed schakelen tussen verschillende gesprekken en zet een stap extra als het werk daarom vraagt (bijvoorbeeld in piekperiodes).
  • Praktische klantenservice vaardigheden en denkt graag mee over verbeteringen.
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands.
  • Je woont in de buurt van Harderwijk.

Hebben we een match?

Je werkt graag samen met collega’s die net zo reislustig zijn als jij.Je bent dol op vakantie én op het realiseren van de beste verkoop.Je durft op mensen af te stappen en ze te vertellen wat ze nodig hebben voor hun vakantie.Je leert het liefst elke dag iets bij. Je vult jouw koffer graag met nieuwe kennis!

Veelgestelde vragen over ANWB

Ontdek wat je kunt verwachten als starter bij ANWB

Het sollicitatieproces bij ANWB bestaat uit meerdere stappen, waaronder een kennismakingsgesprek met een recruiter, gevolgd door gesprekken met toekomstige collega's en een arbeidsvoorwaardengesprek.

Als starter bij ANWB werk je in een dynamische omgeving waarin je betrokken bent bij diverse projecten binnen jouw vakgebied, zoals klantenservice, techniek of IT. Je week bestaat uit teamvergaderingen, projectwerk en mogelijk klantcontact. Er is ruimte voor eigen initiatief en je wordt begeleid door ervaren collega's.

ANWB biedt diverse doorgroeimogelijkheden, zowel horizontaal als verticaal, afhankelijk van prestaties en ambities. Er zijn kansen om door te groeien naar leidinggevende of specialistische functies.

ANWB investeert in de ontwikkeling van medewerkers door middel van trainingen, mentoring en opleidingsprogramma's. Er is ruimte voor persoonlijke en professionele groei, met aandacht voor zowel technische als soft skills.

Het startsalaris bij ANWB varieert afhankelijk van functie en ervaring. Salarisgroei is gebaseerd op prestaties, ervaring en marktconformiteit.

ANWB hecht waarde aan een goede werk-privébalans. Flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden zijn bespreekbaar, afhankelijk van de functie.

Hoewel ANWB voornamelijk in Nederland opereert, kunnen er mogelijkheden zijn voor internationale ervaring, afhankelijk van projecten en samenwerkingen met internationale partners.

Gerelateerde vacatures

Vacatures die je misschien ook interresant vind.